torsdag 17 september 2009

Onsdag.




En mycket trevlig och ledig dag.
Jag och gumman började vår dag med att kliva upp
(trots att det kändes som om jag ville ligga kvar).
Sedan efter en stadig frukost och tvättmaskinen igång gick vi till AMS för att lämna lite papper. Tog även en sväng förbi jobbet och sa hej. När vi kom hem så ordnade vi till gummans cykel lite sen tog vi en biketrip till Importören och Partaj, kanon roliga affärer båda 2.

Vid hemkomst ordnade vi lite käk, det vart klassisk svensk mat Potatismos köttbullar lite fiskpinnar och brunsås gott som fan.

Efter det spelade vi lite wii.

Det vart Wii sports resort.




Och Resident evil Umbrella chronicles.




Som faktiskt gumman tyckte var skitkul.
Ganska roligt att höra.

När vi spelat klart så vart det att se en kanon bra film

MONSTERS VS ALIENS!



Thats about it.

Nu är det Torsdag och jag ska snart iväg till jobbet.
Fick ta ett pass av en kollega som inte fick tag i barnvakt.
Efter jobbet ska jag och älsklingen min till Lekhuset och titta lite. :)

Hoppas ni har det bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

_copy_ © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute