tisdag 7 augusti 2012

Dags för uppdateringar igen.

Då var man tillbaka igen. 
Hoppas jag kan forsätta att uppdatera mer denna gång. :D

Vad som hänt sen sist. 

1: Har ju faktiskt gått och blivit Man nu. Den 21 / 7 gifte jag mig med min vackra Nettan.

2: Varit och hälsat på min Finska släkt. Underbar resa med frugan min , Bror, Mamma å Plast pappa. 

3: Fått starta eget tankar igen. Sitter och funderar och räknar just nu. Ni som känner att ni vill sponsra kommentera med mail så skickar jag konto nr! :P 
Bwahahahah not gonna happen.  
(Bidrag alltså)
   :D


Lovar mig själv att jag ska hålla denna uppdaterad nu så hjälp till nu alla som läser och ge mig motivation. 
Skriv även om ni vill att jag ska skriva om nått speciellt. :)

Annars så är det fullt upp på jobbet. Ska börja igen imorgon efter min semester. Känns strange. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

_copy_ © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute